niedziela, 19 czerwca 2016

Fit przekąski | Fit snacks

Batoniki można traktować zarówno jak śniadanie lub jak przekąskę. Ja swoje przygotowałam dzień wcześniej a rano tylko wrzuciłam na chwilkę do piekarnika żeby były cieplutkie, zjadłam na śniadanko i już mogłam lecieć na uczelnię. Polecam tym, którym zależy na szybkim, dobrym i pełnowartościowym śniadaniu w dni w które grafik jest bardzo napięty. 

You can eat them for breakfast and also treat them as snacks . I prepaired them the day before and in the morning I only placed bars for a moment in the oven so they warm up and ate for breakfast. Great solution for those in a rush who want to eat something healthy, delicious and quick for their breakfast.



Składniki | Ingredients

kubek płatków owsianych górskich | cup of rolled oats
pół szklanki mleka migdałowego | half of a cup of almond milk
1,5 łyżki syropu klonowego | 1,5 spoon of maple syrup
dwie garście pestek słonecznika | 2 handful of sunflower seeds
pół banana | half of banana
garść borówek amerykańskich | handful of blueberries
łyżka masła z nerkowców | spoon of cashew butter
szczypta cynamonu | spirnkle of cinnamon




Banana rozgniatamy za pomocą widelca i mieszamy z płatkami górskimi, mlekiem, syropem, słonecznikiem, masłem oraz cynamonem. Do masy dodajemy borówki i lekko mieszamy tylko do połączenia. Wszystko przekładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Rozcieramy ją równomiernie. Pieczemy przez ok. 15 min w temp 170 C.

Smash banana with a fork and mix with oats, milk, sunflower, butter and cinnamon. Add blueberries and mix only until combine. Place it on the baking tray layed with a baking papper. Spread it evenly. Bake for approx. 15 min in 170 C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz